Strop garáže
Stěny garáže jsou zatuhlé a izolované, může se pokračovat.V první řadě byly zasypány výkopy za stěnami garáže a připravena přístuipová cesta k domu.
Strop garáže bude dřevěný, nosná konstrukce z KVH 6x24cm kladených s roztečí 42cm. Dřevo na strop a vaznice krovu dodala spol. abcdrevo.cz, jedná se o KVH. Hlavně proto, že zvolený profil a délka je skoro stejně drahá jako řezivo na pile, ale je to suché, hoblované. Nicméně zas tak pěkný to není, na dvou fošnách jsou díry po tesaříkovi a spoje neksou vždycky úplně hezké. Ve dvou fošnách je prasklina.
Strop bude zaklopen OSB 25mm PD. Podkroví garáže je částečně konstruováno ze zbytků ze stavby domu (zejména krokve vzniklé předěláváním střechy), krokvičky nově nařezané na pile, profil 16x10.
Mimo to jsem ve stavobazaru zakoupil rolovací garážová vrata s el. pohonem. Jsou funkční, o trochu užší než stavební otvor na vrata (stojky se vypodloží) a to vše za cenu ani ne třetinovou než nová vrata. Dále jsem ve stejném stavobazaru koupil pravé vchodové dveře šířky 110 cm, budou použity jako vchod do podkroví. Sice by o něco lepší byly levé, ale zase za tisícovku co by člověk nechtěl. Takhle aspoň máme velmi levně dveře široké tak, že projít s kolem není problém.
Stavba byla poznamenána nepříjemností, Mercedes Mazlík ve čtvrtek 3.9. chcípnul a to zrovna ve chvíli, kdy jsem potřeboval přivézt objednaný materiál. Zachránila mě Maxi půjčovna, kde jsem si půjčil Ford Transit Jumbo, nostnost 1.5t, délka skříně skoro 4m. No OSB desky (dva balíky a pár desek navíc), garážová vrata i krokve to odvezlo ani se nezadýchalo.
^ TOP
Comments
No commentsTento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře ani hlasovat